Miksi emme voi palvella kaikkia?

1. Yhteensopivuus

Me Kuttupurolla uskotaan, että hyvä asiakaskokemus syntyy yhteensopivuudesta.

Asiakas valitsee meidät ja me asiakkaan. Kun molemmat osapuolet sitoutuvat yhteiseen tapaan toteuttaa remontoimiseen kytkettyjä unelmia, niin lopputulos on aina parempi.

2. Tuhansien projektien kokemus

Tuhansista kokemuksista olemme oppineet, että kaikkia ei kannata palvella. Kuttupuro on toimittanut vuosien varrella asiakkaiden pyynnöstä hankkeita aina pihapuiden kaadoista leikkimökkien korjauksiin sekä keittiöremonteista kattojen ulkomaalauksiin, mutta kokemukset ovat osoittaneet, että erikoistuminen kannattaa. Nyt meillä on asiakkaita yli 3000.

3. Kaikkia ei voi miellyttää

Jos tekisimme kaikille kaikkea ei lopputulokseen voisi olla tyytyväinen kumpikaan osapuoli. Ei Kuttupuro eikä asiakaskaan. Kun huolehdimme, että tarpeet ja osaaminen kohtaa, niin molemmat voittavat. Ei ongelmia, ei turhautumista, vaan kaikkia osapuolia tyydyttävä lopputulos”

4. Lisäarvo ei kohtaa

Jos myymme asiakkaalle, joka ei ole sitoutunut tapaamme toimia, tilanne johtaa erinäisiin haasteisiin. Meidän lisäarvo ei ole asiakkaan mieleen ja näin kokemus jää huonoksi. Täydellinen kokonaispalvelu ei välttämättä vastaa ”Tee se itse remppamiehen tai naisen” tarpeita, joka haluaisi itse tilata yhden palvelun tuolta ja toisen täältä ja näin käyttää paljon aikaa remontin projektinjohtamiseen jne. ja näin hinta voi tuntua kalliilta.

Eli siksi.

Asiakas valitsee meidät ja me asiakkaan. Tällä tapaa olemme päässeet palvelemaan jo lukuisia onnellisia asiakkaita harjoittelemamme toimivaksi todetun konseptimme avulla, ja niin monet ikävät haasteet on kyetty välttämään.

 Yhteensopivaa kevättä!

Lauri